FacebookTwitterGoogle+Share

hangoutGoogle ha confirmat a Computerworld que està treballant per integrar la possibilitat de fer un xat en viu, o hangout, dins dels resultats de cerca.

Amb aquesta estratègia es pot augmentar el seu ús i popularitat. Per les empreses incorporar aquest servei i fer-lo visible en el cercador els pot resultar molt atractiu, ja que la xerrada en línia és menys costosa que l’assistència telefònica.

Google ofereix avantatge en la llista de resultats de cerca, a les marques que fan ús de les seves eines, però hi ha ha altres factors que fan d’aquesta eina especialment útil:

 

 

L’ús de Google Hangouts s’està generalitzant. La pròpia Casa Blanca dels Estats Units fa uns anys que esta oferint l’eina de hangouts com a canal de comunicació per a difondre continguts relacionats amb la ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques. El projecte «We The Geeks» ofereix la possibilitat de conversar amb funcionaris de l’Administració i personalitats rellevants en aquests temes. Podeu veure un exemple en el següent vídeo enregistrat amb Google Hangout en directe.

 

 

Usos com els del projecte We The Geeks, fan de Google+ i els Hangouts un recurs potent en el món educatiu. El darrer informe de les 100 eines més valorades pels professionals de l’aprenentatge publicat per Jane Hart, la col·loca molt prop de les 10 eines més valorades.

1 – Twitter
2 – Google Docs/Drive
3 – YouTube
4 – PowerPoint
5 – Google Search
6 – WordPress
7 – Dropbox
8 – Evernote
9 – Facebook
10 – LinkedIn
11 – Google+ & Hangouts
12 – Moodle

Però també hi ha funcionalitats de Google Hangout que la fan especialment útil com eina de productivitat. Google Hangout permet fer reunions de treball virtuals, d’accés restringit amb un màxim de 10 assistents amb uns requeriments tècnics mínims.

 

 

 

Etiquetado en:            

One thought on “Impuls a Google Hangout

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


9 − siete =