FacebookTwitterGoogle+Share

Un cop tenim el nostre lloc web publicat les preocupacions es centren generalment en atreure el tràfic, convertir el tràfic en clients i fidelitzar-los.

Per atreure tràfic cap al nostre lloc existeixen diferents opcions: publicitat offline per difondre l’adreça URL, publicitat online mitjançant banners en llocs estratègics, pagar per clic o PPC. Però atreure el tràfic no és l’única manera d’arribar al nostre públic. És un fet que la forma preferida de trobar informació és fent ús dels cercadors:  el cercador de tipus generalista com Google ha estat la pàgina més visitada en Espanya segons l’últim estudi de Navegantes en la red

Aconseguir una posició dins de la llista de resultats del cercador, és una de les millors formes de promocionar-se a Internet, i sense cost. Això es coneix com posicionament natural o orgànic i és l’objectiu de les tècniques de SEO (Search Engine Optimization).

Trobar el que es busca a Internet pot ser una tasca prou complicada per qui la necessita, requereix d’habilitats que facilita la tasca de triar el gra de la palla. Però si som nosaltres els que tenim interés en que trobin el nostre producte o servei cal posar-ho fàcil als cercadors per que ens trobin més importants que la resta de competidors.

Una de les técniques més utilitzades és la de fer ús de les paraules clau, en els nostres llocs i continguts. Aquesta informació es guarda en les Metadades i serveix, juntament amb altres criteris, per que els cercadors mostrin la llista de resultats ordenada en funció de la rellevància, de major a menor importància. Saber quins són els nostres usuaris i les seves necessitats, qué és el que interessa,  ens pot ajudar a trobar les paraules clau.

Etiquetado en:

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *


+ dos = 9